KTK GRONIE - strona główna
Relacja z X Wojewódzkiego Zlotu Oddziałów PTTK w Bielsku Białej Treenet

W piątek 21.04.2017 piątka członków KTK Gronie wyruszyła do Bielska-Białej, aby wziąć udział w X Zlocie Oddziałów PTTK woj. śląskiego. Na trasie zwiedziliśmy m.in. drewniane kościoły w Górze i Jawiszowicach oraz Sanktuarium MB Bolesnej w Hałcnowie. Wieczorem dołączyła do druga piątka, która wyjechała z Tychów dopiero po południu i jechała krótszą trasą. Po noclegu w Schronisku Młodzieżowym „Lolka i Bolka” ruszyliśmy na zbiórkę, dołączając do grupy rowerowej biorącej udział w zlocie. Pod przewodnictwem przewodnika przejechaliśmy przez kilka dzielnic Bielska-Białej zwiedzając m.in. Muzeum Starych Samochodów i Tramwajów w Białej oraz drewniany kościół Mikuszowicach Krakowskich. Zmoczeni deszczem ze śniegiem dotarliśmy na metę, która znajdowała się przy Hali pod Dębowcem, gdzie czekał na nas ciepły posiłek. Po zakończeniu zlotu udaliśmy się w drogę powrotną i przy świecącym już słońcu dojechaliśmy do Tychów.