KTK GRONIE - strona główna
Relacja z wyjazdu integracyjnego KTK GRONIE w okolice Ojcowa Treenet

Wystartowaliśmy w dniu 8.09.2023 roku spod napisu TYCHY ok.   godz.8.30 w 12 osobowej grupie. Przez Bieruń Nowy, most na Wiśle i dalej wałami Wisły do Mętkowa, gdzie po krótkim postoju na posiłek udaliśmy się w kierunku Babic i Wygięłzowa – do zamku Lipowiec. Z zamku Lipowiec kontynuowaliśmy jazdę w kierunku miejsca spotkania tj. Zajazdu Podzamcze w Sułoszowej. Na miejsce dotarliśmy ok. 16:30. Planowana trasa trochę się wydłużyła, gdyż  „zaplątaliśmy” się w lesie dzięki nawigacji Google. Niektórzy byli bardziej zmęczeni, ale za to z rekordami życiowymi (kol. Stasia – pokonała 105km w jeden dzień – GRATULUJEMY!) W tym bardzo sympatycznym i uroczym Zajeździe, po smacznym obiedzie i krótkim odpoczynku, wieczorem przy wspólnym stole prowadziliśmy długie przemiłe rozmowy przeplatane  wrażeniami z minionego dnia. W drugim dniu – sobotę – trasa prowadziła przez Dolinę Prądnika: minęliśmy Kościół  na  wodzie, Jaskinię Niedźwiedzią i Bramę Krakowską. Odwiedziliśmy zamek w Ojcowie a po odpoczynku przy zamku w Korzkwi. Przez Skałę wróciliśmy do Zajazdu w Podzamczu. Przejechaliśmy ponad 40 km w bardzo malowniczym i zróżnicowanym wysokościowo terenie. Po południu odwiedziliśmy – już pieszo – zamek w Pieskowej Skale. Słoneczna pogoda zachęcała wszystkich do integracji w ogrodach Zajazdu. W trzecim dniu – niedzielę, po śniadaniu wyruszyliśmy do Tychów. Przy dalej sprzyjającej pogodzie i fajnej  jeździe po 40  km zatrzymaliśmy się nad Zalewem Sosina w Jaworznie. Stąd przez Jaworzno Jeleń, Imielin, Lędziny po kolejnych 40 kilometrach we wspaniałej i koleżeńskiej atmosferze dotarliśmy do mety i końca naszej Imprezy Integracyjnej. Dziękujemy wszystkim 17 -tu uczestnikom za  bezpieczną jazdę i fajnej atmosferę. Do zobaczenia na trasie!